Lirik Lagu Khod Balak Alaya Elissa
وابقى افتكر ليا، أيام تعبت عشانك فيها
خد بالك عليا، دي مش معاملة تعاملني بيهاوابقى افتكر ليا، أيام تعبت عشانك فيها
(يا ريتك) بس تفهمني ومتستهونش
(دي الواحدة) تبقى مجروحة ومابتبينش
(دي الواحدة) قد ما تضحي وتستحمل
أول ما بتفكر تنسى ما بتستأذنش
(يا ريتك) بس تفهمني ومتستهونش
(دي الواحدة) تبقى مجروحة ومابتبينش
(دي الواحدة) قد ما تضحي وتستحمل
أول ما بتفكر تنسى ما بتستأذنش
كان في حاجات نقصاك وأنا كملتها
وحاجات كتير مش حلوة فيك جملتها
أنا فرصة لو ضيعتها هتزعل عليها
(يا ريتك) بس تفهمني ومتستهونش
(دي الواحدة) تبقى مجروحة ومابتبينش
(دي الواحدة) قد ما تضحي وتستحمل
أول ما بتفكر تنسى ما بتستأذنش
(يا ريتك) بس تفهمني ومتستهونش
(دي الواحدة) تبقى مجروحة ومابتبينش
(دي الواحدة) قد ما تضحي وتستحمل
أول ما بتفكر تنسى ما بتستأذنش
مين غيري عايشة تخاف عليك طول عمرها؟
مين غيري هتسيب روحها ليك لو سيبتها؟
مين غيري لو تحتاج لها قوام هتلاقيها؟
(يا ريتك) بس تفهمني ومتستهونش
(دي الواحدة) تبقى مجروحة ومابتبينش
(دي الواحدة) قد ما تضحي وتستحمل
أول ما بتفكر تنسى ما بتستأذنش
(يا ريتك) بس تفهمني ومتستهونش
(دي الواحدة) تبقى مجروحة ومابتبينش
(دي الواحدة) قد ما تضحي وتستحمل
أول ما بتفكر ما بتستأذنش
Sumber & Catatan Lirik
Lirik lagu ini disusun berdasarkan sumber yang tersedia di internet untuk tujuan referensi dan edukasi. Jika kamu ingin mengetahui info lebih lanjut tentang pencipta ataupun penyanyinya, silakan klik tautan di bawah ini:
Tautan di atas akan membuka hasil pencarian Google tentang pencipta dan penyanyi dari lagu ini.
post a comment